Friday, July 30, 2010

tentang aku ( about me)

my name is norhashreen....but people call me ERIN....MY MOM GIVE IT TO ME....nice name kan... :)
aku dilahirkan di Kuala Lumpur,kire anak jati KL la ni..hehehehe..smpi aku rase kekadang dh boring dh dok kat kl ni....tapi nak buat cm ne kan family aku sume pon kat sini ....aku stay kat tmn sri gombak sejak thn 1995 sampai skang. sekolah pon kat sri gombak,kawin pon kat sri gombak,sampai skang pon kat sri gombak lagi...tak tau la smpi bile aku ni jadi org sri gombak...hahahahahha..kelakar tol...sampai anak aku pon tau yg kite org tinggal kat sri gombak...so can say that we r the taman sri gombak family...hehehehehe...aku mempunyai sebuah family yg sgt besar...aku ade 7 org adek beradik...aku yg bongsu...aku gembira sgt ade sebuah family yg sgt happening...tiap2 bln je mesti ade event..bbq la mkn2 la..kenduri la...b'day party la...kire selalu la buat mkn2 ni..kire best gak la...tapi penat gak la sbb selalunye buat kat umah sri gombak....sian kat mak aku la penat...anak aku mmg heppy la sbb ramai org kat umah tu klu tak tggl die ngan makje selalu.....

No comments:

Post a Comment